Pagina's

zondag 2 juni 2013

De blogger

Hallo (trouwe) bezoekers van mijn blog. Sommige van jullie zullen mij misschien al kennen, maar voor degene die nog (bijna) niks van mij af weten of mij beter willen leren kennen, stel ik mezelf 10 vragen om jullie daar een handje bij te helpen. Heb je daarnaast nog brandende vragen? Stel ze gerust hieronder, dan zal ik mijn best doen om er een passend antwoord op te geven.

Wat is het eerste dat in je opkomt bij het woord perfect?
Het eerste wat in me opkomt is 'best.' Iets dat perfect is, is in mijn ogen beter dan andere dingen en daardoor onderscheidend.

Wat mag niet ontbreken in jouw perfecte wereld?
Vrienden en familie. Ik ben echt een gezelschapsmens. Natuurlijk heb ik ook zo mijn momenten dat ik even tijd voor mezelf nodig heb, maar die duren nooit lang. Ik heb graag mensen om me heen en breng het liefst de hele dag door met mijn vrienden en familie.

Wat is je grootste ergernis?
Ruzies zijn echt iets waar ik niet tegen kan. Ik kan me echt ergeren aan mensen die altijd ruzie willen maken. Ik los ruzies dan ook graag (voor anderen) op.

Waarin ben je absoluut niet perfect(ionistisch)?
Het opruimen van mijn kamer. Mijn moeder noemt het vaak een zwijnenstal van kleren en schoenen. Opruimen doe ik wel, al is het niet vaak. Wanneer ik slaap zie ik de troep toch niet en heb ik er geen last van.

Wat zou je graag aan jezelf willen verbeteren?
Mijn eigenwijsheid. Wanneer ik een discussie met iemand voer wil ik altijd mijn gelijk krijgen. 'Tja ik heb altijd gelijk' is een door mij veel gebruikte zin. Soms neem ik ook gewoon dingen niet aan van mensen omdat ik te eigenwijs ben. Daar heb ik dan alleen mezelf mee. Gewoon luisteren of toegeven zou in sommige gevallen een betere keuze zijn. Dat zou een hoop discussies en ergernissen schelen.

Op welke prestatie ben je het meest trots?
Dat ik in 2011 de Kennedymars uitgelopen heb. Samen met een vriendin, mijn vader en oom begon ik aan deze tocht van 80 kilometer. Het is het zwaarste wat ik ooit in mijn leven gedaan heb. Ik heb wel 20 keer geroepen dat ik op zou houden, maar heb dit niet gedaan. Juist daardoor ben ik zo trots op deze prestatie. Mijn vriendin en ik waren ook nog eens ruim voor de mannen de finish gepasseerd. Nog iets om extra trots op te zijn. We hebben ze een poepie laten ruiken.

Wat is je grootste angst?
No doubt about that: vogels. Vre-se-lijk vind ik die beesten. Er is ooit een vogel tegen mijn hoofd aan gevlogen en sindsdien ben ik als de dood voor deze fladderende wezens. Wanneer ik op het station of door de stad loop houd ik de duiven nauwlettend in de gaten. Meestal laat ik andere ze voor me wegjagen.

Welk liedje omschrijft jou het beste?
'Jij bent zo' van Jeroen van de Boom. Mijn moeder heeft het zelf als ringtone op haar telefoon wanneer ik bel. Juist omdat ik zo eigenwijs ben doe ik dingen anders. Ik ben niet de makkelijkste en ben er zeker een met een gebruiksaanwijzing, maar wanneer je die eenmaal snapt ben ik heel voorspelbaar.

Wat is je grootste obsessie?
Iets wat ik sowieso nog ooit aan ga schaffen in mijn leven is een Mini Cooper. Deze schattige autootjes zijn gewoon voor mij gemaakt. Iedere keer als er een Mini langskomt roep ik heel hard: MINI. Je zou het met recht een (kleine) obsessie kunnen noemen. Alleen de prijs werkt niet echt mee. Toch weet ik zeker dat ik er ooit een aan ga schaffen.

Try before you die?
Iets wat ik echt nog een keer wil proberen voor ik doodga is skydiven. Het lijkt me doodeng, ik heb het namelijk niet zo op hoogtes. Wanneer ik op de rand van het vliegtuig zou staan heb ik vast en zeker een grote zet nodig, maar ik weet zeker dat de kick enorm is en dat ik geen spijt zal krijgen van mijn sprong.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten