Pagina's

maandag 3 juni 2013

Schoolopdracht

Gisteren ben ik voor een schoolopdracht voor het vak verbeelden op pad gegaan om foto's te maken. De opdracht was om verschillende vormgevingselementen in beeld te brengen. Voorbeelden daarvan zijn: ritme, vogelperspectief, veel of weinig scherptediepte, structuur, schaduw en symmetrie. Ik had nog nooit zo iets geprobeerd en ging vol goede moed op pad met onze relatief simpele digitale camera. Het duurde even voor ik tevreden was (perfectionist he ;-) ), maar ik ben eigenlijk best trots op het resultaat. Ik had er nog plezier in ook. Misschien is er gisteren wel een nieuwe hobby geboren. Vandaar dat ik graag een aantal gemaakte foto's met jullie wil delen.

Structuur
 
Schaduw
 
Ritme
 
Vogelperspectief 
 
Veel scherptediepte 
 
 
Weinig scherptediepte 
 
Licht

Symmetrie
 
 
 
 
 


3 opmerkingen: